کالاهای ممنوعه که شامل پرداخت در محل و عودت نمی باشند:
انواع ریل-موتور-سیم بکسل-تراول کابل-درب-تابلو فرمان
کالا را چطور عودت نمایید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آکولیفت جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند پیچ،مهره،واشر، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، تیپاکس عکس و تصویری از رسید پستی یا تیپاکس تهیه و به آدرس Info@acolift.ir ایمیل کنید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران – شهر تهران – میدان سپاه-ابتدای خواجه نصیر طوسی-پلاک200
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آکولیفت برسد، هزینههای ارسال به عهده آکولیفت است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@acolift.ir ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آکولیفت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.